Let’s Go! Dream Team Season 2 Ep 41 [English Subtitle]

I want to ask first that : Star Golden Bell Ep 12 with  After School (Jungah, Jooyeon), U-Kiss (Soohyun), MBLAQ (Lee Joon).. should i post it or not ?

Guest : Donghae (Super Junior), Taemin (SHINee), Junho (2PM), Sangchu (Mighty Mouth), Jin On (F.Cuz), Alexander (U-Kiss), etc

Let’s Go Dream Team Hong Kong Special

Link here : http://www.megaupload.com/?d=D8RNFSSN

http://www.mediafire.com/?wigo2i0rjwj8rss

http://www.mediafire.com/?mmh6ngrkfco7tdn

http://www.mediafire.com/?u1828blw18qja4i

http://www.mediafire.com/?bgiu8148e4ub698

http://www.mediafire.com/?7l6olnfus1dv433

Part 1 : http://www.multiupload.com/N2JQQKREL6
Part 2 : http://www.multiupload.com/PVSZY4BMCO
part 3 : http://www.multiupload.com/DDWM7N4EX4
Part 4 : http://www.multiupload.com/98MHX5OUIN
Part 5 : http://www.multiupload.com/7IZJ5RI87H

Advertisements

344 thoughts on “Let’s Go! Dream Team Season 2 Ep 41 [English Subtitle]

  1. YES!!!!!!!!! PLEASE!! I WANNA SEE STAR GOLDEN BELL!!! ;D
    I LOVE THE SHOW VERY MUCH! 🙂
    Thanks!

    It’s hard to have those Asian channels here in Europe!
    It costs alot of money :/

  2. My opinion: If the After School members don’t have a very big part in the show, then I would put that episode into the “when I have free time” pile.

  3. Thanks… downloading now…

    It will be best if u can post the sg as well.. I love after school especially jooyeon..
    =>

  4. woot! thank you very much for your hard work! i’ve been waiting for this episode ^-^
    and for star golden bell, are those the only guest?

  5. I LOVE YOU SOSOSOSOSOSOSO MUCH!!! I’ve been waiting for this episode forever!! ^^ Thank you sooo much for subbing!! Taeminnie! Donghae!! Could this get any better?!?! ^^

    Hmm for SGB, if it’s interesting then.. maybe? Idk I don’t think too many people would watch it if those are the only guests. After School is awesome though ^^

  6. argghhh!! u shud post the SGB vids! i just found ur blog yesterday…so, i hope to download all my favourtie show here. really hope u’ll post SGB vids more…please2!!~

  7. waaahh…Taemin-ah!!!! hohoho….thanks a lot ^^
    hmm….did after school or soohyun have a big part?? If yes, please upload it….^^
    wah….thank you so so so so so so much….XDDDD

  8. wow thank you so much for subbing it ^-^
    as for SGB if you think it is interesting…
    anyway thanks again for Dream Team !

  9. Post ittttttt !!!!! Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee. I’m beggin’ you!!!!!!
    Thanks for DT~ Hong kong here I come 😀

  10. this site is seriously awesome!!
    i love the guests for this eps dream team <33
    and a def yes please for the star golden bell ep! 😀

  11. Can you please upload all the upcoming SGB episode and the current episode?! The show is now becoming better and funnier so pls upload all of it! THx u so much if u do!

  12. omg thank you so so so so much for sharing this!!! been waiting for it :DDD
    looking forward to future SGB and DT episodes :))

  13. Btw..i wanna ask a favor if it’s not too much for you. Could you please split your vids? So i could download it separately and later on join them using Hjsplit. Coz if i download the file in one go, it’s big and probably taken much time i need. I usually have a bad internet connection, so download it in one go kinda a problem to me. Just a suggestion, hope u could think about it. Thanks again for posting up those vids.

  14. Thanks a lot for posting this ep!! 😀 and could you please upload star golden bell, since i really wanna see After School in it XD Thanks loads 🙂

  15. me! me! me waaaannnnt Star Golden Bell!!! hehe. thank you so much for your hard work. uploading requires a lot of time. I really appreciate it, and I’m sure a lot of people too ^^

  16. Thaaank you soo much for subbing Dream Team!!!^^
    And because of SGB, I’m personally not that interested in the guests this week.
    But it seems that the other love it. So it’s up to you.
    Nevertheless thank you for your hard work!!~~

  17. OOMMMMFFGGG THANK YOU THANK YOU THANK YOU!!!!!!!!
    you are my favourite person in the entire world!!!
    i finally get to see taemin on here!!

  18. yeah you should upload sgb cuz lots of people can really watch it fast with you uploading this eng-subbed videos!!
    If you dun wanna, its your choice…
    BTW,I thank you for uploading this subbed videos
    Your one of the fastest people to upload this!

  19. Thanks so much pikeyenny for DT ❤
    even though there is no eunhyuk or minho
    there is donghae ❤ hehehehe

    as for star golden bell,
    if its a funny or entertaining episode then definitely……

  20. Finally episode of dream team that i’ve been waiting for, thank you so much for sharing it with us. And i would very appreciate it if you also share SGB episode, thanks so much again

  21. thanks a lot! as for the star golden bell, you may post it if you want and if you have time. other people might want to see it…^^

  22. thank you so much for this!!! *gives you milk and cookies* thank you for the hard work that you’ve put into this. :3 thank you thank you!!!

    if you feel that it’s not really entertaining, you can put it on hold for the moment and just sub it when you have time so that the interesting episodes are done first. :3

    thank you once again~

  23. thanks a lot for another episode of LGDT… don’t know where else to go if you stopped uploading these great shows 😀

    and for SGB… please continue as well… definitely appreciate it if you can 😀

  24. wahhh! ive being soooo looking forward to this! thnx sooo much ❤ i luv sgb cant wait for the episode with shinee! duno wt ep it is tho… thnx for all ur efforts ur the best! jjang keke

  25. Star Golden Bell Ep 12 with After School (Jungah, Jooyeon), U-Kiss (Soohyun), MBLAQ (Lee Joon), yes please!^^ thank you so much^^

  26. Oh thank You soooooooooo much for this episode… ^_______^ athough minho wasn’t there but taemin took his place so wonderfully.. lol.. Thanks a lot for your hardwork and please continue to sub DT. *Hugs ♥

  27. PLEASE PLEASE PLEASE post the one from Star golden bell! I’m a fan of After school and it’d be nice to see them on shows again! <333

    Again, thank you for subbing this!!! FINALLY I GET TO SEE TAEMIN LOL! XDDD Thank you so much for this and your hard work like always!

  28. yeah!..thanks for uploading this episode..
    can’t wait to see minho’s dongseng in this one..lol..
    well anyways can’t wait to see it..
    thanks for uploading this episode..
    i am so excited about it..hope that it is going to be on youtube soon…
    thanks for all the hardwork!…

  29. Yay! i like i like…thanks thanks pikeyenny! 😉

    And for SGB, I like it..its hillarious…If you ask me, i wish you post it 🙂

  30. YESS!! pleaaaaaaaaase upload star golden bell:) its one of my favorite shows! its so hard so find korean variety shows subbed here in europe 😦

  31. Hey babe…. Thanks for the dream teammm…. heheheehehhe you rocks big time…

    and btw, i hope you could upload the new sgb episode.. =(
    I miss it on tv due to my busy schedule… haizzzzzzz
    thank you in advance!!!

  32. Thanks for the episode!

    Also ~ please post the SGB episode! I’m a huge fan of After School and I’d love to see it.

  33. Thank you so much for uploading! Please, please, please keep uploading every episode, be it boring or not. Because you’re my only source for Dream Team 😦

  34. ah poor thing i didn’t see junho 😦 thx for this ep btw ❤

    and if possible i think the SGB ep was really good 😀 so if you can post, it'd be awesome 😛

  35. its really great that you upload the 41 ep
    but i cant download thses viedeos and i want to ask
    you if you can upload these in youtube?
    pleeasee !

  36. Yes please! At the SGB episode. xD I love After School…~ xD So please do post it!

    Thank you for this episode of LGDT. I’ve been waiting for this one! ^^

  37. oh please post future episodes of SGB ToT I’m begging you.. It’s a funny show and i’m sure many people love it

  38. Thank you very very much for Dream Team ♥

    And concerning the Star Golden Bell episode~ I would love to see this one because of Taemin and Junho and of course Joonie. ^-^
    So, I hope you decide to upload the one. I would be very very thankful~ ^-^

    Thanks again~

  39. thank you!! =) regarding SGB, i haven’t seen the show and i don’t like After School, but i think there are some who like them! so i think you should post it!! =) Thank you for LGDT!!

  40. Thank you for uploading… this episode seemed interesting when they described it before.

    I hope that you will post the next episode of SGB, I always find the show funny

  41. thanks for upload this episode..
    for sgb..i didn’t watch it about 3 weeks??
    i hope u will upload more ht..
    i really love ht n dt..

  42. i only watch it bcz of lee jun ..yaaaa….haha …

    probably u post until the quiz ??the only interesting part is the intro .my opinion only .. 🙂

  43. Woah~! Thank you sooo much for sharing this great episode! It was soo special!
    I really wanted to watch this episode beacause of Taemin, haha! :3

    Thank yoouu, my hero~! ♥

  44. Yay, I have been waiting for this dream team.
    Thanks a lot ❤ Love ya.

    I really enjoy After school, so I'm voting for you to upload.
    Please and thank you.

  45. thanks for sharing this cool episode!
    about SGB, i’m not too sure. it’s up to you, really.
    i think just see if its funny yourself, or if it would appeal to many online and then make your decision
    supporting you whatever your choice is!
    much thanks for your effort in subbing these~

  46. Thank you so much for the upload 🙂

    Damn, it ended with a cliffhanger! will have to wait another week to know the results.

    Concerning SGB, I will leave it to you, if you think the episode was interesting then please upload it

  47. THANK YOU SO MUCH!! 😀
    i’ve been waiting for a long time for this episode with taemin in it!!
    can you please please put up Star Golden Bell Ep 12?

  48. thank you for upload this ep. i mis sangchu he is really good and this ep looks nice, and about star golden bell i think yes to that ep, sound fun

  49. Thank you for posting this show- about sgb if you really don’t like the episode then don’t post it hope this helps in making your decision 🙂

  50. Thank you for sharing! I’ve been waiting for this episode.
    For SGB, feel free to upload if you think it’s worth sharing.

  51. THank you soooo much for this episode! I’ve ben waiting for this special episode with the overseas’ competition! Yahoo!
    And yes for the SGB 12, could you please upload it? Thank you so much for that!
    You rock! ^^

    1. Thank you so much for DT! It’s my major bias I never get bored of the show.

      To get KBS World is so expensive T___T cause apparently I have install a new hd sat.

      And about SGB, yes please do continue to upload

  52. i like it this way, you ask whether you should post SGB or not, for this episode im not that interested since its not that funny and no t-ara members. kekeke

  53. Thankyou very much for subbing and uploading SGB and DT. Love watching both shows. Please upload SGB 12, love UKISS. Looking forward to more episodes of SGB and DT. Thank-you

  54. please upload SGB.. sniff.. please im begging you.. soohyun is there…^^

    thanks for uploading this episode of dream team!!..^^

  55. can you post SGB and LGDT regularly like IY please…. i really really like these shows 🙂
    anw, thank you so much 😡 😀

  56. thanks for uploading this episode 😀
    especially for the mediafire links 😀

    and for SGB,, for me episode 12 isn’t that interesting compare to the previous episode,,

  57. please please please pleasep lease please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please pleasep lease please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please pleasep lease please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please pleasep lease please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please pleasep lease please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please pleasep lease please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please pleasep lease please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please pleasep lease please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please please pleasep lease please please please please please please please please please please please please please please please please please please please

    Upload star golden bell

  58. First, thanks for sharing DT!!!
    I’ve been waiting for this episode to air here, but there’s still one more week.
    Now I can finally watch it!

    Second, I vote YES on posting SBG!

  59. OMG THANK YOU THANK YOU THANK YOU!!!!!! 🙂
    I LOVEEEE TAEMINNIE 😀 keke and all the members of dream team who went to HONGKONG ❤ 🙂
    THANK YOU FOR UPLOADING! 🙂 i hope you can also upload the rest of the dream team in hong kong when they come out! love it when taemin wins the climbing game and says something to minho. kyaaa 2min keke ❤
    THANKS AGAIN!!! 🙂

  60. oh yeah <33..
    Jinon *-* I'm starting a small crush on this boy LOL ~~
    His voice <3.. well he's pretty great in the games too *-*..
    can't wait to watch it~

  61. YAY!!!!!!!
    thank so much for uploading this ep!!!!!! it’s a shame minho aint there… but kekekek Taemin! kyaa~
    not to mention jinon and junho and sangchu and alexander AND donghae… KYAAA~

    manhi kamsahamnida!

  62. Yes u should post Star Golden Bell Ep 12 with After School (Jungah, Jooyeon). Thank u so much for your hardwork. I really would like to c more of After School and Son Dam Bi. Cuz not many people do the subs

  63. OMG!!! My beautiful Taemin is here!! I’ve been waiting this episode! so much curious about his actions… kyaaa… cant wait!!
    Thanks so much for this episode… I hope you can continue posting Lets Get Dream Team… Really love this shows, besides I cant find in another blog… Your blog is jjang!!!^^V

    I love the Star Golden Bell too, I’m so glad if you post it…^^

  64. thank u so much for uploading this ep, but sorry can you give us the link that upload this on youtube????
    i have some trouble when i download it from those link.
    sorry to trouble you….

  65. Ohmo, I really love Taemin. :)) At the end, he said that he made a good job as the new ace of DT. Can’t wait to watch their game and how he did it~ 😀 Thank you for the subs~ Fighting!

  66. currently downloading this episode. its nice to see some new faces on the Dream Team. will download IY with 2PM in it later.. Thanks a lot for the upload.

  67. i love dream team!. thank you. and this totally reminds me of english class.. lol. cause the title of the show.. Dream team, although this is not in america.. lol. the American Dream Team. lol.. too much english class. lol

  68. could you up load this on to youtube as a private vid and post the link here ???
    pls??? my com lags and the downloading takes very long.

  69. Thanks for the download! I also have a request. If you’re looking for another show to sub, would you please consider Strong Heart? It’s an amazing show and, to be honest, the people who sub them make you jump through hoops like joining their forums and posting 50 comments, etc, etc. In the end, the subs aren’t even as good as yours. Anyway, that’s just my suggestion 😀

  70. waa..huney..if u free and enjoy doing it…plz do continue subbing…..
    thanx so much for all the subbing!!!!!!! muahxxx!!!
    saranghae~~!! =))

  71. Hey, thanks for uploading the subs!

    I have a problem though. I really want to download this episode but whenever I go the the megaupload link, it says the file is temporarily unavailable. I’ve tried this a few times already, I’ve even waited for 2 days before trying it again, but it displays the same message, that the file is temporarily unavailable.

    I know you have provided alternative links, but the files to those links turned out to be weird.

    Help please? Thank you in advance.

  72. hey can u fix the link or something for some reason when i downloaded the video everything fine but when i try to play it
    it doesn’t work properly

  73. thank you sssooooo much!! ^^
    i’ve been waiting for this episode~
    and for SGB,,i read the replies and a lot of them want it…so please post it~ ^^

  74. I like both Dream Team and Star Golden Bell

    I’d be happy with a bit of each, I guess.

    But oh gosh, thank-you so much for subbing these and sharing them with us!~<3

  75. Waaaaah !!!!
    Thank you so much !!!! :’D
    I’ve been lookin’ for this episode !! cause it has my 3 boys !! 😛
    TAEMIN . Donghae and Alexander ,,
    Thank you thank you so much again !!!! <33

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s